Πώς να φτιάξετε έναν υποψήφιο στο Ράλι Ντακάρ

Με έξι οχήματα Polaris Pro R στη σειρά για να ξεκινήσουν το Ράλι Ντακάρ σε λίγες μόνο ημέρες, η
ομάδα Xtremeplus είναι καλά προετοιμασμένη για τον αναμφισβήτητα πιο σκληρό αγώνα του κόσμου
στη Σαουδική Αραβία.
Δύναμη, αντοχή και έλεγχος. Το νέο Polaris Pro R είναι κατασκευασμένο για τους πιο απαιτητικούς
αναβάτες, ξαναγράφοντας τους κανόνες των επιδόσεων των οχημάτων Side By Side. Ταιριάξτε το με την
εμπειρία και την ικανότητα της γαλλικής ομάδας Xtremeplus – που αντιπροσωπεύει το εργοστάσιο
Polaris στο Cross-Country Rally και το Bajas στην Ευρώπη, την Αφρική, την Ασία και τη Μέση Ανατολή –
αλλάζει το παιχνίδι.
Τα καλά νέα για την ομάδα είναι ότι το νέο RZR – εξοπλισμένο με ατμοσφαιρικό κινητήρα 2000cc,
τέσσερις κυλίνδρους, 16 βαλβίδες και 225 άλογα – είναι ήδη έτοιμο για αγώνες απευθείας από το
εργοστάσιο, με μετατροπές που επικεντρώνονται κυρίως στην προετοιμασία του οχήματος για
επιβίωση κατά τη διάρκεια των 14 ημερών και των 9.300 αγωνιστικών μιλίων στον πιο δύσκολο αγώνα
στον πλανήτη.
Ο Marco Piana, ιδιοκτήτης ομάδας Xtremeplus, παρέχει μια πιο λεπτομερή εικόνα των τεχνικών πτυχών
που σχετίζονται με την προετοιμασία του Polaris Pro R για το Dakar στην κατηγορία T4:
Σασί
«Έχουμε αναπτύξει ένα πλαίσιο που συμμορφώνεται με τους κανονισμούς ασφαλείας της FIA.
Σύμφωνα με τους κανόνες, η μετάδοση και τα σημεία στήριξης των αμορτισέρ πρέπει να παραμείνουν
τα ίδια και πρέπει να σεβαστούμε το ακριβές μέγεθος και τις διαστάσεις του αρχικού αμαξώματος –
αλλά μπορούμε να αλλάξουμε τα υλικά ώστε να ταιριάζουν περισσότερο στις συνθήκες του αγώνα. »,
δήλωσε ο M. Piana. «Ξεκινώντας από την αρχή, σχεδιάσαμε την οροφή μαζί με το αμάξωμα, το
σύστημα ψύξης και το ταμπλό μέσα στο αυτοκίνητο. Αυτή είναι η καλύτερη επιλογή και από πλευράς
ασφάλειας, επειδή ο κλωβός ασφαλείας, το roll bar, περιλαμβάνεται στο πλαίσιο».
Αεροδυναμική
«Η αεροδυναμική παίζει σημαντικό ρόλο στους αγώνες», συνεχίζει ο Piana. «Το σχήμα του Pro R και η
οροφή είναι ήδη σχεδιασμένα για βέλτιστη ροή αέρα και, φυσικά, πρέπει να σεβαστούμε το αρχικό
μέγεθος του οχήματος. Χρησιμοποιούμε ανθρακονήματα από το αρχικό αμάξωμα του αυτοκινήτου και
τα υπόλοιπα πρέπει να είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο, επειδή οι συνθήκες στο Dakar είναι τόσο
εχθρικές που τα ελαφριά εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται σε άλλους τύπους αγώνων δεν θα
διαρκέσουν ούτε το πρώτο χιλιόμετρο. Πρέπει να βρεις την ισορροπία μεταξύ του βάρους και της
αντοχής των εξαρτημάτων».

Κινητήρας
«Οι κατηγορίες των Side By Side οχημάτων έχουν όρια ισχύος και ταχύτητας που επιβάλλονται από το
βιβλίο κανόνων. Για να αγωνιστούμε στην κατηγορία T4, πρέπει να βάλουμε έναν περιοριστή αέρα 26
χιλιοστών για να μειώσουμε την ισχύ στους 170 ίππους και ένα όριο ταχύτητας 125 χλμ./ώρα», εξηγεί ο
Piana. «Καθώς δεν μπορούμε να αγγίξουμε τον κινητήρα, έχουμε αναπτύξει τα ηλεκτρονικά για να
διαχειριστούμε τη μείωση της ισχύος. Η ECU και το ταμπλό παρακολουθούν όλα τα σημαντικά
δεδομένα που πρέπει να γνωρίζουμε για την ομαλή και αποτελεσματική λειτουργία του κινητήρα και
του οχήματος.»
Αξιοπιστία
«Η αξιοπιστία είναι το κλειδί για τη νίκη σε μια διοργάνωση ράλι. Τα αγωνιστικά οχήματα λειτουργούν
με ενισχυμένη ανάρτηση και μεγαλύτερα εξαρτήματα. Η προετοιμασία και η συντήρηση της ομάδας
μας ολοκληρώνονται με την υποστήριξη των πολύτιμων τεχνικών συνεργατών μας – Donerre για
ανάρτηση, CST για ελαστικά, Emka για λιπαντικά και φυσικά Polaris.
Ασφάλεια
«Η ασφάλεια είναι προτεραιότητα και έχει εγκατασταθεί όλος ο εξοπλισμός ασφαλείας που ζητά η
FIA».
Πλοήγηση
«Τα έξι Xtremeplus Polaris Pro R θα είναι εξοπλισμένα με τον υποχρεωτικό εξοπλισμό Ertf και Marlink».
Έτοιμοι να βγουν στο δρόμο
«Το νέο Polaris Pro R είναι μοναδικό στον κόσμο των SSV, είναι επιθετικό και σπορ», συνεχίζει ο Marco
Piana. «Κοιτάζοντας τη διαδρομή του Ντακάρ, η φόρμουλα επιτυχίας αυτής της νέας μηχανής είναι η
ροπή της, η ευελιξία της και η τεράστια διαδρομή της ανάρτησης – έτοιμη να αντιμετωπίσει τα πάντα».

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ XTREMEPLUS, ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΔΩ.
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΡΑΛΛΙ ΝΤΑΚΑΡ 2023 ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ FACEBOOK ΕΔΩ.
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ POLARIS RZR PRO R, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΕΣΩΝ
POLARIS ORV ΣΤΟ PRESS@POLARIS-ORV.MEDIA

PHOTO-2022-11-17-16-35-51

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ POLARIS
Ως παγκόσμιος ηγέτης στα powersports, η Polaris Inc. (NYSE: PII) πρωτοπορεί σε καινοτομίες
προϊόντων, εμπλουτίζοντας εμπειρίες και υπηρεσίες που έχουν προσκαλέσει τους ανθρώπους να
ανακαλύψουν τη χαρά της υπαίθρου από την ίδρυσή της το 1954. Η γκάμα προϊόντων υψηλής

ποιότητας της Polaris περιλαμβάνει τα οχήματα εκτός δρόμου Polaris RANGER®, RZR® και Polaris
GENERAL™ Side by Side εκτός δρόμου οχήματα, Sportsman® παντός εδάφους οχήματα, στρατιωτικά και
επαγγελματικά εκτός δρόμου οχήματα, χιονιού, Indian Motorcycle® μεσαίου μεγέθους και
μοτοσυκλέτες μεγάλου Τουρισμού, Slingshot® moto-roadster, τετράτροχα Aixam, ηλεκτρικά οχήματα
Goupil, ποταμόπλοια συμπεριλαμβανομένων των κορυφαίων Bennington. Το Polaris ενισχύει την
εμπειρία οδήγησης με μια πλούσια γκάμα ανταλλακτικών, ενδυμάτων και αξεσουάρ. Με έδρα στη
Μινεσότα, η Polaris εξυπηρετεί περισσότερες από 100 χώρες σε όλο τον κόσμο.
www.polaris.com