ATHENSVILLE 125 Scrambler.

Κάθε φορά που γίνεται η πρόταση να παρουσιάσω μια μοτοσυκλέτα 125 κυβικών εκατοστών έρχεται στο μυαλό μου αστραπιαία το ερώτημα, τι θα πω τώρα για αυτό;;; Αλλα αμέσως χάνεται, σβήνει γιατί και τα 125 έχουν ψυχή, και χαρακτήρα και επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι ανήκουν στην πολύ σημαντική κατηγορία διπλωμάτων Α1.
Θα το κουράσω λίγο ακόμα αφού ο πρόλογος μας δίνει το δικαίωμα για ρητορικές τοποθετήσεις και για ποιο σφαιρική προσέγγιση στη πορεία του άρθρου, αν λιπών σας ρώταγε κάποιος, η μοτοσυκλέτα είναι εξίσωση ή άποψη; σίγουρα θα τον κοιτούσατε για κάποια δευτερόλεπτα χωρίς απάντηση.
Ας ξεκινήσουμε να μαζεύουμε την εισαγωγή μέσα από το πρίσμα της EUROMOTORS και την ATHENSVILLE Scrambler 125.
Η EUROMOTORS είναι μια εταιρία που ξέρει να ακούει και κατ επέκταση να κατασκευάζει, έτσι η Ελληνική αντιπροσωπεια της έδωσε το περιφερειακό πατρόν ώστε να δημιουργηθεί η ATHENSVILLE 125.
IMG_0055
Η μοτοσυκλέτα ακούει στο όνομα Scrabmler και αυτό προκύπτει από την retro εικόνα και τις off road πινελιές που θυμίζουν καστομάρισμα της δεκαετίας του 70.
Ο κινητήρας έχει την σχεδιαστική δομή της Suzuki 125GN και αποδίδει 14 ίππους που φωνάζουν μέσα από το τελικό εξάτμισης τύπου Supertrapp.
IMG_0059
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι πεντάρι με τις δυο πρώτες σχέσεις να είναι λίγο κοντές με αποτέλεσμα αυτό να βοηθάει σε αστικό περιβάλλον.
Η τροφοδοσία του καύσιμου είναι injection με σώμα 23mm, ομαλή ειναι η λειτουργία και εύκολη η εκκίνηση χωρίς κενά και σκασίματα, παράλληλα κρατάει χαμηλά την κατανάλωση, όσο και να το ζορίσετε δεν θα περάσετε τα 3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.
Αν και το εργοστάσιο μας δίνει τελική ταχύτητα 110 χιλιόμετρα εμείς είδαμε σε κατάβαση στην Κατεχάκη κάτι παραπάνω από 115 στο κοντέρ.
Το Scrambler 125 είναι μια ψηλή μοτοσυκλέτα που φέρνει τον κορμό του αναβάτη ελαφρά σκυμμένο (άνω του 1,75) πάνω στο μπροστινό σύστημα, εδώ έχουμε μια μικρή ένσταση καθώς θα ήταν πιο σωστό να υπήρχε μια άλλη επιλογή τιμονιού αρκετά πιο ψηλό ή μεγαλύτερα σε μήκος καβαλέτα τιμονιού.
IMG_0061
Η σέλα είναι σφιχτή αλλά αρκετά φαρδιά, για τα δικά μου δεδομένα είναι λίγο κουραστική σε πολύωρη χρήση αλλά όχι απαγορευτική ή ακραία.
Τα μασπιέ είναι σε φυσιολογική θέση για ένα enduro και αυτό μας χαρίζει ένα ακόμα πλεονέκτημα για πιθανές off road διελεύσεις.
Εντυπωσιακές είναι οι αναρτήσεις με το μπροστινό να είναι ένα εντυπωσιακό USD και μάλιστα θα τολμήσω να γράψω ότι θα τις ζήλευαν μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες.
IMG_0050
Για το μπροστινό φρένο σε μεμονωμένη χρίση δεν κόβω φλέβες αλλά η αλήθεια είναι ότι η κατηγορία Α1 υποχρεούται να «κουβαλάει» το συνδυαζόμενο σύστημα πέδησης που προσωπικά συχαίνομαι αφάνταστα…
IMG_0068
Η αλήθεια είναι ότι η Athensville Scrambler 125 μου έδωσε από τα πρώτα μέτρα μια αίσθηση αδράνειας στις αλλαγές πορείας και αρχικά προβλημάτισε αρκετά….
Μετά από αρκετά χιλιόμετρα κατάλαβα ότι αυτό οφείλεται στο βάρος των τροχών και των ελαστικών και παράλληλα στη σχεδίαση του πέλματος τους.
Σίγουρα θα ήθελα να οδηγήσω το μοντέλο και με άλλα ελαστικά για να ξεκαθαρίσω το τοπίο, όμως πρέπει να πω ότι η πρόσφυση σε άσφαλτο και χώμα ήταν πολύ καλή και δεν με προβλημάτισε πουθενά.
Η ποιότητα κατασκευής είναι από κάλο μέχρι πολύ κάλο επίπεδο και όπως λέει ο λαός «ότι πληρώσεις παίρνεις» εγώ θα πω ότι εδώ παίρνεις και κάτι παραπάνω.
Η Athensville της EUROMOTORS είναι μαι καθημερινή οικονομική σε καύσιμο μοτοσυκλέτα μοτοσυκλέτα με άποψη και στιλ.
Έχει πολυμορφικό χαρακτήρα αφού εύκολα θα σε πάει σε ένα χωματόδρομο, σίγουρα στην αγαπημένη σου παραλία και μπορεί να γίνει ένα off road play bike.
Έχει Rock στοιχεία με διακριτική σιλουέτα που όμως στο φανάρι θα κερδίσει τα βλέμματα θα δώσετε πολλές σύντομες συνεντεύξεις για πάρτη της.
Εμας μας άρεσε, όχι γιατί βάζει φωτιά στην άσφαλτο….αυτό σίγουρα δεν το κάνει, είναι όμως ποιοτικό με καλές αναρτήσεις, σωστή λειτουργιά στο μοτέρ, έχει 14 άλογα και δεν καίει τίποτα.
Το βασικότερο όμως που το κρατήσαμε για το τέλος είναι η τιμή.
Με 2.650€ ένας 18χρονος μπορεί να έχει μια καινούργια μοτοσυκλέτα, να έχει το δικό του μεταφορικό μέσο και να μπορεί να πάει όπου γουστάρει όποτε θέλει αυτός και όχι το μετρό η το λεωφορείο.
Κόντρα στην εποχή της «οθονίτσας» και της ψηφιακής κατάθλιψης βλέπουμε ότι υπάρχουν λύσεις με περισσότερη άποψη από ένα παπί η ένα ανέραστο scooter.
Μπράβο στην EUROMOTOS που έχει συμβάλει στην δημιουργία αυτής της μοτοσυκλέτας και παράλληλα έχει κρατήσει σε πολύ χαμηλό επίπεδο την τιμή της.
Εμείς δεν τελειώσαμε εδώ και εσκεμμένα απέχουμε από μια ολοκληρωμένη εικόνα.
Πολυ σύντομα θα σας παρουσιάσουμε μέσα από την τηλεοπτική εκπομπή του Moto in Action την Athensville Scrambler 125.
Όσοι θέλετε να δείτε την μοτοσυκλέτα από κοντά και να την οδηγήσετε επικοινωνήστε με την αντιπροσωπεια: http://euromotors.gr/
IMG_0058

ΤΕΝΧΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:
-Τύπος Κινητήρα Suzuki copy model GS125cc EFI, 1 κύλινδρος, 4-χρονο, αερόψυκτο, EURO4.
-Ανάφλεξη CDI
-Μετάδοση Κιβώτιο 5 ταχυτήτων
-Εκκίνηση Μίζα
-Μέγιστη ισχύς 8,8kw (14PS)/9500r/min
-Συμπίεση 9,5/1
-Μέγιστη ταχύτητα ≥ 110km/h
-Μετάδοση Αλυσίδα
-Σασί
-Εμπρός ανάρτηση
-Ανεστραμένη ανάρτιση (Upside-down) προφορτιζόμενη
-Πίσω ανάρτηση 1 αμορτισερ λαδιού, Monosock, με αρθρωτό ψαλίδι για τη βάση του αμορτισερ, προφορτιζόμενο.
-Φρένο εμπρός Δισκόφρενο (CBS) 275 mm
-Φρένο πίσω Δισκόφρενο (CBS) 210 mm
-Ελαστικό εμπρός 4.10-18
-Ελάστικό πίσω 4.60-17
-Διαστάσεις Μήκος x Πλάτος x Υψος 2040mmx915mmx1120mm
-Μεταξόνειο 1400 mm
-Βάρος 118kg
-Χωρητικότητα καυσίμου 14,6L
-Αυτόματος φωτισμός ημέρας (Automatic day-light feature)
IMG_0057
IMG_0049
IMG_0052
IMG_0064
IMG_0063