Ducati Scrambler 400 test ride Moto in Action

Κείμενο: Θανάσης Μουρίκης

Σας παρουσιάζουμε την μικρότερη Ducati της οικογένειας Scramber.
Απλή λειτουργική με δική της άποψη και προσέγγιση στο retro-look μας υπόσχεται καθημερινές μετακινήσεις με άποψη και στιλ. Σίγουρα κερδίζει τα βλέμματα και το ενδιαφέρον στα φανάρια αλλά παράλληλα κινείται με ευκολία μέσα στο αστικό περιβάλλον. Χαρακτηριστικό της ‘μικρής» Ducati είναι ο πολύ ήσυχος σε λειτουργία δικύλινδρος υδρόψυκτος κινητήρα με την απλωτή κλιμάκωση του κιβωτίου.
Οι διαφορές από το μεγάλο 800αρι δεν είναι λίγες αλλά από την άλλη δεν φαίνονται και με την πρώτη ματιά.
Διαφορετικό ψαλίδι, μικρότερης διάστασης πίσω ελαστικό (από 180 σε 160) και μικρότερη εμπρόσθια δισκόπλακα και συμβατικό μπροστινό σύστημα.
Θα τολμήσω να γράψω ότι είναι πιο ευχάριστο στην κύλιση της εντός πόλης από την 800 και σίγουρα αρκετά πιο οικονομική προς την κατανάλωση του καυσίμου.
Το ευχάριστο είναι ότι η εταιρίες μοτοσυκλετών λαμβάνοντας σοβαρά υπόψιν τους την επέλαση των scooter και επαναφέρουν στην αγορά μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού που είναι ικανές να δώσουν μπουνιά στο στομάχι στην μονομανία τον νεοεισερχόμενων δκυκλιστών που στρέφονται προς τον μη εξελίξιμο (μοτοσυκλετιστικά) κόσμο των scooter.
Λέμε ΝΑΙ στο DUCATI SRAMBLER 400 γιατί έχει άποψη, στιλ είναι απλή αλλά και σύγχρονη.

Τιμή από: 7.850€

ΤΕΧΝΙΚΆ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:
Χωρητικότητα: 399cc
Ισχύς: 41hp / 8.750rpm
Ροπή: 3,5kgm / 7.750rpm
Τροφοδοσία: Ψεκασμός
Εκκίνηση: Mίζα
Πλαίσιο: Χαλύβδινο χωροδικτύωμα
Μπροστινή ανάρτηση: Τηλεσκοπικό πιρούνι Showa 41mm διαδρομή 150mm
Πίσω ανάρτηση: αμορτισέρ Kayaba
Μπροστινό φρένο: Δίσκος διαμέτρου 300mm ABS
Μπροστινό ελαστικό: 110/80-18
Πίσω ελαστικό 160/60-17
Υψος σέλας: 790 mm
Μεταξόνιο: 1.460 mm
Γωνία Caster: 24°
Βάρος: 183 κιλά γεμάτη
Ρεζερβουάρ: 14 λίτρα