Triumph Thruxton 1200 test ride Moto in Action

Άρθρο: Θανάσης Μουρίκης
Η Βρετανική εταιρία Triumph επιμένει στο πνεύμα των cafe racer μοτοσυκλετών και μας παρουσιάζει στην νέα της οικογένεια την Thruxton 1200.
Με την πρώτη ματιά βλέπουμε μια retro look μοτοσυκλέτα, η θέση οδήγησης όμως τοποθετεί το σώμα σε ένα σύνολο κπλιπ-ονς και μασπιέ με πολλά στοιχειά από σπορ κατασκευή.
Αντίστοιχα αγριεμένος είναι και ο δικύλινδρος υδρόψυκτος κινητήρας. Εύστροφος εξαιρετικά ροπάτος με άρπαγμα από τις χαμηλές στροφές. Σε συνδυασμό με το κοντό κιβώτιο ταχυτήτων η Thruxton αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρων. Νομίζω ότι δεν θα ήταν κακό αν είχε λίγο πιο μακρυά την πρώτη σχέση στο κιβώτιο για δέκα χιλιόμετρα επιπλέον.
Αναρτήσεις και φρένα είναι σε καλό επίπεδο για σβέλτη οδήγηση αλλά σίγουρα στερούνται την λειτουργία που θα θέλαμε για πολύ γρήγορη οδήγηση επιπέδου track day. Γι αυτό το λόγο η Triumph έχει και την έκδοση (R) με αναρτήσεις της OHLINS και φρένα από την BREMBO.
Η μοτοσυκλέτα είναι εφοδιασμένη με όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα όπως Ttracion control. ABS και τρεις χάρτες διαχείρισης της ιπποδύναμης και του ρυθμού ανάπτυξης των στροφών. Και φυσικά έχουμε και την δυνατότητα της πλήρης απενεργοποίησης των βοηθημάτων.
Η Βρετανική εταιρία έχει προσεγγίσει με τον καλύτερο τρόπο την ιδέα και την φιλοσοφία των cafe-racer μοτοσυκλετών από μια εποχή που άφησε ιστορία σε ολόκληρη την Ευρώπη αλλά και το παγκόσμιο μοτοσυκλετιστικό στερέωμα.

Τιμή: 13.990€
Κυβισμός: 1200cc
Ιπποδύναμη: 96/6750
Ροπή: 11.4/4950
Σασμάν: 6 σχέσεις
Πλαίσιο: ατσάλινο σωληνωτό
Εμπρός ανάρτηση: Kayaba 41mm με διαδρομή 120mm
Πίσω ανάρτηση: 2 αμορτισέρ της Kayaba με προφώρτιση ελατηρίου και διαδρομή 120mm
Εμπρός φρένο: 2 δισκόπλακες 320mm με διπίστονες δάγκανε της nissin ABS με επιλογή απενεργοποίησης
Πίσω φρένο: δισκόπλακα 220mm με δαγκάνα μονού εμβόλου ABS με επιλογή απενεργοποίησης
Βάρος: 212 κιλά (γεμάτη)